Wielkość i rodzaj opakowania: pudełko kartonowe 37 na 26 na 10 cm
Co znajduje się w opakowaniu?
instrukcja użytkowania A5 z numerem seryjnymi i karta rejestracyjną
3 zestawy kamieni po 18 czarnych i 18 białych w każdym
1 duża plansza stołowa
6 kompletów naklejek do przyklejenia na kartonikach-twarzach
1 komplet naklejek do przyklejenia na dużych kartonikach-twarzach
6 kompletów po 12 kartonowych okręgów-twarzy (18 formatek do wyciśnięcia)
6 dużych okrągłych kartonów-twarzy (6 formatek do wyciśnięcia)
po 4 koła i po 4 kwadraty w każdym z sześciu kolorów (12 formatek do wyciśnięcia)
W części cyfrowej:
150 ekranów interaktywnych ćwiczeń indywidualnych lub multimedialnych ćwiczeń klasowych
50 kart pracy współpracujących z elementami kartonowymi i ćwiczeniami multimedialnymi
W kolejnych aktualizacjach użytkownicy otrzymają dodatkowe materiały.
Otwarta licencja dla całej placówki edukacyjnej
Trudności z koncentracją uwagi oraz samokontrolą są częstym problemem dzieci dyslektycznych, dzieci z ADHD i w spektrum autyzmu.
Ćwiczenia multimedialne oraz gry i zabawy planszowe oraz wielkowymiarowe rozwijają koncentrację i samokontrolę w aktywności ruchowej, traktując kontrolowany bezruch jako przerywnik dłuższych sekwencji zabawy. Fabuły gier multimedialnych oraz zespołowych zabaw stanowią doskonały bodziec do ćwiczenia i obejmują takie aspekty uwagi jak:
utrzymanie uwagi w stanie gotowości,
wyodrębnianie bodźców z pola percepcji,
tłumienie niepożądanych bodźców,
analizę bodźca,
umiejętność przenoszenia uwagi,
podzielność uwagi.
Ćwiczenia obejmują sytuacje problemowe, odnoszące się tak do zróżnicowanych bodźców w polu uwagi dziecka, jak również do stanu emocjonalnego i świadomości tego stanu u dziecka. Wielowymiarowa analiza czynników percepcyjnych i emocjonalnych, pozwala osiągać dzieciom wyższy poziom samokontroli i u ważności.