Koszyk:
0,00
Home EDUKACJA WCZESNOSZKOLNAPROGRAMY MULTIMEDIALNE › Metoda projektu część II
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część II – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:

- plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Druga część programu zawiera:
  • 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
  • interakcje – różnorodne ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

obudowa dydaktyczna zawiera:
  • 32 karty pracy dla uczniów,
  • 24 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

- program nauczania,
 zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.


W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych. Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom oraz kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin. Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się. Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki – tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym. Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim oraz ich wymowę.

Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne
i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.


„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
  • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
  • zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 7 i 8 lat.

„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej
w tym:
  • edukacji polonistycznej,
  • edukacji muzycznej,
  • edukacji społecznej,
  • edukacji plastycznej,
  • edukacji przyrodniczej,
  • edukacji matematycznej,
  • edukacji zdrowotnej,
  • zajęć komputerowych,
  • zajęć technicznych,
  • wychowania fizycznego.

CECHY SZCZEGÓLNE:
  • WYBÓR SPRZĘTU – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
  • INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
  • licencja,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Metodzie Projektu”,
  • diagnoza uczniów,
  • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

DO WYDRUKU:
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.
 
 


  • Brak komentarzy
Podobne w tej kategorii