Koszyk:
0,00
Home EDUKACJA WCZESNOSZKOLNAPROGRAMY MULTIMEDIALNE › Metoda projektu część III
Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część III – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:

plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Trzecia część programu zawiera:
  • 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
  • interakcje – różnorodne ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

obudowa dydaktyczna zawiera:
  • 32 karty pracy dla uczniów,
  • 24 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

- program nauczania,
 zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.


Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty. Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje. Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce, całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym. Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma. Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport. Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku. Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.

Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne
i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.


„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy rywalizacji,
  • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
  • zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 8 i 9 lat.

„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej
w tym:
  • edukacji polonistycznej,
  • edukacji muzycznej,
  • edukacji społecznej,
  • edukacji plastycznej,
  • edukacji przyrodniczej,
  • edukacji matematycznej,
  • edukacji zdrowotnej,
  • zajęć komputerowych,
  • zajęć technicznych,
  • wychowania fizycznego.

CECHY SZCZEGÓLNE:
  • WYBÓR SPRZĘTU – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA– pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
  • INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

 


PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
  • licencja,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Metodzie Projektu”,
  • diagnoza uczniów,
  • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

DO WYDRUKU:
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.
  • Brak komentarzy
Podobne w tej kategorii