Metoda Projektu w Edukacji Przedszkolnej” zawiera opis i bazę metodyczną do 4 projektów przeznaczonych do edukacji w placówce przedszkolnej.
Produkt mieści w sobie materiały:
Plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, połącz w pary, itd.). - 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną, - 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie, - 12 filmów edukacyjnych – wprowadzających w tematy wiodące. - 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
Obudowę dydaktyczną - 10 kart pracy dla uczniów - 10 scenariuszy zabaw
O produkcie Metoda projektu to program multimedialny w pełni przystosowany do pracy z dziećmi w placówce przedszkolnej – w tym do pracy z tablicą interaktywną.
Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie wprowadzać zagadnienia edukacyjne ciekawie i nowocześnie. Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
Metoda projektu w edukacji przedszkolnej Program "Metoda projektu w edukacji przedszkolnej" zapoznaje uczniów z tematyką związaną z ich najbliższym otoczeniem. Dzieci poznają świat jedzenia i zawartych w nim witamin. Dzięki filmom i interakcjom zawartym w planszach interaktywnych zdobędą wiedzę na temat wpływu zdrowego odżywiania na ich organizm. Drugim ważnym tematem poruszanym w programie Metody Projektu jest rodzina. Co łączy członków rodziny poza więzami krwi? Przedszkolaki zdobędą te i inne odpowiedzi na nurtujące pytania.
Kolejnym tematem przewodnim Metody Projektu jest ubiór. Dzieci nie tylko zgłębią to interesujące zagadnienie, ale również przećwiczą język angielski i słówka w zakresie mody. Ostatni, czwarty temat pierwszej części Metody Projektu to teatr. Kim są aktorzy, co robią i jak przygotowują się do roli? Jak zachować się w teatrze? Plansze interaktywne, a w nich ciekawe wywiady z aktorami i interakcje oraz karty pracy przybliżą uczniom magiczny świat sceny teatralnej.