Seria gier wprowadza uczniów krok po kroku w świat kodowania bez użycia komputera. Uczniowie tworzą sekwencję poleceń dla określonego zadania, jakim jest przejście od punktu START do punktu META. Tak sformułowana instrukcja może być wykonana na planszy przez tego samego ucznia lub partnera (praca w parach). Gry uczą szukania kreatywnych rozwiązań, rozwijają orientację przestrzenną i percepcję wzrokową.
Seria 3:
poziom 1 - uczniowie kodują optymalną ścieżkę o określonej liczbie ruchów i uwzględniającą przedmiot po drodze
poziom 2 - każdy wiersz kodu składa się z dwóch części: kierunek i liczba powtórzeń; uczniowie kodują ścieżkę z uwzględnieniem dwóch przedmiotów po drodze z wykorzystaniem podwójnych poleceń
poziom 3 - każdy wiersz kodu oddzielony jest przecinkami jak w realnym oprogramowaniu komputerowym; trudniejsze zadania określają większą liczbę przedmiotów po drodze
Zawartość każdej serii:
10 składanych plansz
3 poziomy trudności (30 x 45 cm)
10 kompletów tafelków
10 pionków
tekturowe koperty do przechowywania
dodatkowe arkusze z tafelkami kodowymi do kopiowania