Wersja dla placówek (wielostanowiskowa). Adresowany do uczniów młodszych klas szkoły podstawowej szczególnie z dysleksją.
Głównym celem programu jest ćwiczenie analizatora wzrokowego. Program jest adresowany do uczniów młodszych klas szkoły podstawowej szczególnie z dysleksją.
- Szablony – uczeń zapamiętuje kilka liter, cyfr lub wyrazów i ich ułożenie. Prezentacja wywodzi się z technik szybkiego czytania niemniej została przystosowana do potrzeb uczniów ze specyficznymi trudnościami.
- Układanie – Uczeń otrzymuje polecenie w postaci Kliknij w podanej części obszaru. Część obszaru jest określona np: góra/lewy. Uczeń ma kliknąć w zadanej części obszaru. Ćwiczenie ćwiczy orientacje w przestrzeni.
- Wskazywanie – Uczeń określa w jakiej części obszaru znajduje się figura (góra/lewy).
- Porównywanie figur – Uczeń porównuje 2 figury (koło, kwadrat, prostokąt, trójkąt, trapez, romb). Figury mogą być identyczne, tego samego typu (np. oba kwadraty), całkiem innego typu. W jednym z ćwiczeń jest również opcja: Obie figury są całkiem innego typu ale mają te same kolory.
- Wybieranie – uczniowi prezentowane jest 5 ciągów, uczeń wybiera ciągi spełniające podany w poleceniu warunek.
- Wybieranie II – Uczniowi jest prezentowany ciąg (litera). Uczeń musi wskazać każde wystąpienie zadanego ciągu na specjalnej klawiaturze.
- Ukryte figury – Uczniowi są prezentowane figury, uczeń musi określić rodzaj figury. Figury są wyświetlane na przeszkadzającym tle.
- Strzałki – uczeń odtwarza wzór złożony ze strzałek.